salgsmøde

Hvem booker dine møder?

Du er måske en nystartet virksomhed. Du har efter din egen mening et perfekt produkt. Resten af verden skal bare have at vide at det er der. Du har så meget potentiale, men at udnytte det er en kunst i sig selv. Du kan også have prøvet andre ting, du kan have lavet reklamer eller hyret en facer, men lige lidt virker det. Man kan i disse situationer føle sig magtesløs og fastlåst, men fat mod, der findes flere metoder til at få sit produkt ud over stepperne. Hos partnerdialog.dk

kan du få professionel hjælp til at arrangere salgsøder med mange slags partnere. Mødebooking er en relativt ny form for telemarketing, som hastigt vinder frem. De fleste partnere vil på denne måde være indenfor din rækkevide. Du vil kunne pitche dig vej til toppen af markedet.

Hvorfor lige mødebooking?

Det er ekstremt smart at få hjælp til mødebooking. For det første er det en investering der nemt og hurtigt betaler sig hjem. Når du først har fået booket dine første møder og er kommet godt i gang, vil du kun undre dig over hvorfor du ikke har gjort det hele tiden. Du vil komme til interessante og givende møder hos alverdens klienter. Hvis ikke mødebooking indbringer direkte værdi til dit firma, vil disse samtaler allivel berige dit brand med inspiration til konstruktive forbedringer. Det vil måske gå op for dig, præcist hvad det er din salgsstrategi pt mangler.

mødebokoer

Det enkelte møde

På et salgsmøde er det essentielt, at du pitcher hurtigt og præcist. Din salgstale skal skære gennem potentielle investorer eller køberes hjerter. Et godt picth er typisk meget kort. Af samme grund er den også kendt som elevatortalen. Fordi den skal svare til at du stiller dig ind i en elevator, møder en investor eller køber, og har solgt dit produkt når i stiger ud af elevatoren. Dette billede fungerer, fordi det viser den præcision et pitch skal udføres med, der er ikke nogen ommere. Du skal desuden gøre din køber bevidst om dit produkts værdi og potentiale i denne tale. Køberen skal med det samme have en følelse af at få en form for ”ahaoplevelse”, ikke bare efter, men helt i starten af dit pitch. Du skal få køberen til at have en oplevelse af, at have fundet noget enestående og nyt. Med andre ord, det skal ramme et hul i markedet.

Indfri dit potentiale

Summa summarum, investerer du i at hyre et mødebookingfirma, vil din virksomhed med garanti boome. Du vil ikke bare få mulighed for mere salg, du vil også høste frugten fra mange møder med interessante og kloge hoveder. Disse har nemlig den viden der er den vigtigste for dig, hvad de ønsker sig af dit produkt. Denne sparing er uvurderlig, og vil kunne berige dig med kloge råd. Alt dette vil foregå uden du behøver at møde op, pitche og derefter blive klogere, eller ligefrem få solgt dit produkt. Velkommen til verden af telemarketing, læn dig tilbage og nyd turen.