Krus med logo

Forkæl kunder og medarbejdere med et krus med logo

Sørg for at din virksomhed er top of mind hos kunderne ved at sende en lille julehilsen i form af et krus med dit logo trykt på. Det er almindelig skik at sende julekort, chokolader og andre små gaver til dine kunder op til jul eller årsafslutning, og et krus med dit logo vil sørge for at kunderne tænker på din virksomhed hver gang de er kaffe eller te trængende. Læs med og lær mere om hvordan du kan få glæde af et kaffekrus med netop dit logo på.

Plej dine kunder med et krus med tryk

Bring et smil på læberne hos dine kunder ved at sende dem en brugbar julehilsen fra din virksomhed. Et krus med logo er noget som er brugbart for dem, og hver gang de rækker ud efter en kop i tekøkkenet, vil dit logo poppe op og bidrage til at give positive associationer. Find en forhandler der udbyder en type af kopper som passer til netop dit visuelle udtryk.

Det kunne være topsupplies hvor du har mulighed for at vælge imellem en lang række design og typer af kopper og krus, og dermed finde noget der passer til dit behov. Kør forbi med koppen fyldt op med nogle chokolader, og brug det som en undskyldning til at komme forbi til en uformel snak og en åbning hvor du tjekke ind med kunden. Eller send dem ud med posten og vedhæft et personligt kort.

Gør dine medarbejdere til ambassadører for dit brand

Få produceret et sejt krus med jeres firmalogo på, som ser godt og professionelt ud. Giv det til jeres medarbejdere, og dermed får du gratis reklameplads i deres private hjem og netværk. Når naboen kommer forbi til kaffe og ser logoet er der et lille frø plantet hos dem, hvor de vil tænke på virksomheden næste gang de står med en udfordring, som i måske kan hjælpe dem med at løse.

Foruden reklameværdien, så er mange mennesker også stolte af deres arbejdsplads, og vil rigtig gerne have noget med logo på hjem i privaten. Så forkæl dem lidt ekstra med et lækkert krus.

Brug et krus med tryk som en måde at komme i snak med dine kunder

Tænk over kontekster hvor du kan give dine kunder følelsen af at de får noget igen, ved for eksempel at lave konkurrencer på de sociale medier, hvor man kan vinde to kopper med jeres logo på. Den slags konkurrencer skaber god omtale og interaktion med din målgruppe, såvel som den giver dig mulighed for at komme i dialog med kunderne. Giv dem et spørgsmål at besvare, og lad det dem vinde noget for at deltage. I den sammenhæng er det givtigt at lade dem vinde noget med logo på.

På samme måde kan du bruge dem som øjefang på din næste messestand, ved at bruge dem som præmie, eller en lille gave man får for at melde sig til jeres nyhedsbrev. Bruger du energien på at komme på messe, er det også værd at bruge lidt ekstra energi på at tænke på, hvad du kan gøre, får at få folk til at standse op ved netop din stand.